Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ریاست بیمارستان::
مدیر داخلی::
خدمات الکترونیک و واحد(I.T)::
مدیر خدمات پرستاری::
بخشهای درمانی::
دفتر بهبود کیفیت::
دفتر رسیدگی به شکایات::
قوانین و مقررات::
راهنمای مراجعین::
اخبار بیمارستان::
معرفی مرکز::
آموزش همگانی::
آموزش به بیمار::
روابط عمومی::
رسالت و سیاست بیمارستان::
فرم پیشنهادات و انتقادات::
تماس با ما::
::
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات سرپایی به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از خدمات بستري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از واحدهاي اداري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
:: تعریف ::

 

  حاکمیت بالینی و تعالی خدمات بالینی

  حاکمیت بالینی محور لایحه ای است که در اواخر دهه 1990 ارائه شد .این لایحه چارچوبی برای حمایت از تشکیلات محلی نظام سلامت انگلستان بود ، که این تشکیلات مسئولیت قانونی ارتقای کیفیت را بر عهده داشت .حاکمیت بالینی فرصت درک و آموختن روشهای ایجا گسترش اجزای مورد نیاز برای ارائه مراقبت با کیفیت را بر ارمغان می آورد . پیشتر این مقوله و این عناصر، نامحسوس تر از آن تلقی می شدند که جدی انگاشته شوند، یا برای بهبودشان تلاش شود. AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 11046 بار   |   دفعات چاپ: 458 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 107 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان